جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
۱

مسؤل بسیج طلاب و روحانیون استان آذربایجان‌غربی گفت: امروز روحانیت موظف هستند دستاوردهای انقلاب را برای مردم بیان کنند ولایت فقیه مهمترین دستاورد انقلاب است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام اسماعیل مهدوی، شامگاه دوشنبه در نشست هم اندیشی روحانیون بسیجی شهرستان ماکو گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در این چهل سال با تمام قدرت در مقابل انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و بارها شکست خورده‌اند، ولی بازهم به دشمنی خود ادامه می‌دهند و هدف نهایی آنها براندازی نظام است و یا لااقل اگر موفق نشدند منحرف کردن انقلاب از مسیر خود، هدف دشمن است.

وی اضافه کرد: امروز دشمن به این نتیجه رسیده است که اگر بین مردم ونظام ولایت فقیه فاصله بیاندازند نظام را را به زانو در می‌آورد و شکست می‌دهد، چرا که دلبستگی مردم به نظام و رهبری را خود بار‌ها با چشم خود دیده‌اند.

مسؤل بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان غربی ادامه داد: ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم خصوصا نخبگان جامعه و سیاه‌نمایی از دستاوردهای انقلاب از ترفندهای دیگر دشمنان انقلاب برای جدایی مردم از انقلاب است آنها به شدت تلاش می‌کنند آینده انقلاب را تاریک و مبهم نشان دهند.

وی افزود: دشمن تلاش می‌کند مردم را نسبت به مسئولین نظام بی‌اعتماد کند تا مردم سخنان مسئولان را باور نکنند و در این راستا وارد محافل علمی هم می‌شوند و عده‌ای را اجیر می‌کنند تا اهداف دشمن را پیاده کنند و برخی‌ها هم دانسته یا نادانسته سخنان دشمن را تکرار می‌کنند.

مهدوی، اعتماد عمومی را سرمایه انقلاب عنوان کرد و گفت: همان‌گونه که برای یک تاجر وجود پول و ثروت برای تجارت لازم و ضروری است، اعتماد عمومی هم برای یک نظام بزرگترین سرمایه برای بقاء است و امروز دشمن تلاش دارد این را از مردم بگیرد.

وی اظهار کرد: در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی روحانیت موظف است دستاوردهای انقلاب اسلامی را به مردم بیان کند، اگر همه دستاوردها را کنار بگذاریم و فقط ولایت فقیه را بیان کنیم، بزرگترین دستاورد این نظام حاکمیت ولایت فقه است.

مسؤل بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان غربی، تشکیل بسیج را یکی از معجزات حضرت امام راحل دانست و گفت: تشکیل بسیج بزرگترین معجزه انقلاب و امام راحل بود که به عنوان دستاورد جهانی می‌توان از آن نام برد که برای ریشه کنی ظلم راه‌اندازی شد.

وی در پایان تاکید کرد: با وجود اینکه در کشور مشکلات اقتصادی داریم که ان‌شاءالله به همت مردم و مسئولین حل خواهد شد در همه زمینه‌ها نمره نظام بسیار عالی است، در دستاوردهای علمی، استقلال سیاسی، امنیت و آرامش انقلاب توانسته است به عهد خود وفا کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha