سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
دوماهنامه خلق

حوزه/ جدیدترین شماره ی دوماهنامه تربیتی- اخلاقی خلق با پرونده ویژه «حق الناس» منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» شصت و نهمین شماره از دوماه نامه تربیتی- اخلاقی خُلُق با پرونده ویژه «حق الناس» منتشر شد.

بر اساس این گزارش، حق مردم در کلام مقام معظم رهبری، عوامل رشد و الگوشدن اصحاب کهف، محاسبه نفس و توفیقات الهی، شیوه برخورد متقین با امور جسمانی و دنیایی، زجر حُر، کارکرد توجه به اولیای حی در تربیت اخلاقی، حق مردم در کلام امام خمینی(ره)، گرفتاری در عالم برزخ، پرونده ای برای حق الناس، بررسی زمینه های پیشگیری از ابتلا به حق الناس، حکایت صاحبدلان، نقش رعایت حقوق دیگران در سلوک معنوی، حق مردم مقدم بر حق خداست، جلوه های حق الناس و ... از اهم عناوین چاپ شده در این دو ماهنامه می باشد.

همچنین مرنج و مرنجان، راه فهم حقوق، مروری بر آثار حق الناس در حیات دنیا و آخرت، راه های آشناکردن فرزندان با حق الناس، حق الناس در آثار مکتوب، برخورد اهل بیت (ع) با حق الناس، جواب خدا را چگونه بدهم؟، مفلس حقیقی، قرآن و سنت، چراغ راه، دستور رهایی و ... از دیگر مطالب منتشرشده در این دوماهنامه است.

در صفحه 49 از این دوماهنامه حکایتی از آیت الله شهید مدنی نقل شده که بدین شرح است:

گفتنی است، دوماهنامه خُلُق به صاحب امتیازی موسسه فرهنگی دارالهدی منتشر می شود .

علاقه مندان برای تهیه این نشریه و یا ارسال مقاله می توانند به نشانی قم خیابان صفائیه بعد از کوچه ممتاز مدرسه المهدی موسسه فرهنگی دارالهدی مراجعه و یا با تلفن   ۳۷۷۳۷۴۲۹ با پیش شماره ۰۲۵  و یا ۰۹۱۲۷۴۷۴۰۶۰ تماس بگیرند .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha