جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024

حوزه/ مدیر خانواده فرهنگی هنری عقیق گفت: ما در گروه عقیق طلاب هنرمند گرافیک، نویسنده، فیلمساز و... داریم و هسته اولیه این گروه طلاب بودند که امروز این هسته توسعه پیدا کرده و دانشجویان نیز به آن اضافه شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه مهدی شریفی در نشست خبری برنامه تلویزیونی ایستگاه چهل و دوم و چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران که در امامزاده شاه سید علی قم برگزار شد، با بیان اینکه خانواده فرهنگی هنری عقیق از قریب به شش سال گذشته آغاز به کار کرده، اظهار داشت: در بخش های فرهنگی و هنری کشور، بودجه های موجود در حال اتلاف بوده و از این تسهیلات آنطور که باید استفاده نمی شود.

وی افزود: به دلیل همین دغدغه، خانواده عقیق در سال 93 شکل گرفت و در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه به فعالیت پرداخت، از روز نخست تاسیس کارها به مرور اضافه می شد تا اینکه در سال 94 گرافیک به کارها اضافه شده و از دو سال گذشته حوزه برنامه سازی تلویزیونی به خانواده عقیق اضافه شده است.

مدیر خانواده عقیق گفت: نگاه ما این است که جریان فرهنگی انقلاب تقویت شود و کیفیت هنری کارها از خطوط قرمز ما به حساب می آید و ما هنر بودن و کار تمیز فرهنگی را در اولویت قرار داده ایم.

شریفی عنوان کرد: ما در گروه عقیق طلاب هنرمند گرافیک، نویسنده، فیلمساز و غیره داریم و هسته اولیه این گروه طلاب بودند که امروز این هسته توسعه پیدا کرده و دانشجویان نیز به این مجموعه اضافه شده اند.

وی تاکید کرد: ما در مجموعه عقیق برای شهدای حادثه منا یک مجموعه پنج جلدی با عنوان مهاجران تدوین کرده ایم که هر جلد از این کتب برای یکی از شهدا است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha