چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
قاسمی نیا

حوزه/عضو کمیته برنامه ریشه کنی بی سوادی در کشور گفت: گروهای آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش استان قم ظرفیت ارزشمندی برای کمک رسانی به تقویت سوادآموزی استان می باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام  محمدرضا قاسمی نیا در دیدار با سرگروه های آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش استان قم که در دفتر گروه های آموزش متوسطه قم برگزار شد، طی سخنان اظهارکرد: این نشست به منظور بهره مندی از تجربیات و تخصص  گروه های آموزشی وتربیتی مدارس در پیشبرد اهداف و سیاست های آموزشی سوادآموزی و ریشه کنی بیسوادی در استان قم برگزار شده است.

نویسنده کتاب «راه کارهای حمایت از کالای ایرانی» افزود: از دیگر اهداف این نشست مشترک بازدید و نظارت برکلاس های سوادآموزی و روش تدریس آموزش دهندگان  توسط مدیران گروه های آموزشی برشمرد و تلاش برای افزایش وارتقای کیفیت آموزش  را ازمهم ترین انتظارات این تعامل و همکاری توصیف کرد.

این محقق و پژوهشگر عرصه تعلیم و تربیت اسلامی ادامه داد: جلب مشارکت همکاران فرهنگی برای تدریس درکلاس ها؛ دعوت از اولیای بی سوادوکم سواد، بستگان و همسایگان  برای ثبت نام در دوره های سوادآموزی باحضوردرکلاس های دانش آموزی و صحبت با دانش آموزان از موضوعات مطرح در این جلسه می باشد.

حجت الاسلام  قاسمی نیا بیان کرد: می توانیم از اعضای گروه ها به عنوان مدرسین روش تدریس دوره های سوادآموزی و برگزاری جشنواره الگوهای برترتدریس ونیز تهیه وتولید محتوای آموزشی جلب مشارکت کنیم.

عضو شورای تحقیقات اداره کل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه این تعاملات در آینده ای نزدیک در قالب عقد تفاهم نامه پیگیری و اقدام خواهد شد، گفت: آیین نامه گروه های آموزشی وتربیتی در تیرماه سال ۱۳۹۴ درجلسه ۹۱۴ شورای عالی آموزش وپرورش تصویب و به ادارات کل آموزش وپرورش ابلاع گردید و در تمام حوزه ها و ساحت های فعالیت وبرنامه ها ظرفیت شایسته ای است  و مصمم هستیم تا در اجرا و پیگیری اهداف  معاونت سوادآموزی  از این ظرفیت بهره مند شویم.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha