شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پ

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین جعفری گفت: آل سعود مهره آمریکا اسرائیل است که در گذشته می‌خواست با تفرقه مذهبی امنیت پاکستان را برهم بزند، اما اکنون میخواهد پاکستان را در جامعه بین الملل تخریب کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزار حوزه حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در سخنرانی خود در کنفرانس تحولات بین الملل و تهدیدها و راهکار آن گفت: عربستان و امارات در عدم حضور عمران خان در اجلاس اسلامی مالزی دست داشتند و با فشار خود مانع حضور پاکستان در این کنفرانس شدند به گونه ای که می توان گفت روابط این دو کشور با پاکستان به جای روابط دوستانه، برخورد آقا و نوکر است.

وی افزود: پاکستان یک کشور مهم جهان است چون اساس پاکستان مبتنی بر تعلیمات اسلامی است و در قانون اساسی پاکستان تعریف دموکراسی اینگونه است که حکومت خداوند با افراد صالح به مردم است و امروز پس از ایران بیشترین جمعیت شیعه در پاکستان هستد و برای مبارزه با قدرت های خارجی باید همه نهادهای کشور با هم متحد باشند.

وی با اظهار اینکه ما همسایه کشوری هسیتم که تفکر انقلابی آن کشور مردم سوریه و عراق را از دست داعش نجات داد، افزود: پاکستان را شیعه و سنی باهم به وجود آورند و امروز هم شیعه و سنی در پاکستان متحد، محب اهل بیت (ع) و متاثر از افکار انقلاب اسلامی هستند و این قدرت مهمی است.

دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان اظهار داشت: عدم حضور عمران خان نخست وزیر پاکستان در اجلاس اسلامی مالزی به خاطر فشارهای عربستان و امارات باعث اضطراب و شرمندگی مردم پاکستان شده است، روابط عربستان و امارات با پاکستان همیشه روابط ذلت آمیز بوده است و ما چنین روابطی را قبول نخواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری با بیان اینکه آل سعود در تفرقه مذهبی و کشتار مردم پاکستان دست داشته گفت: آل سعود مهره آمریکا اسرائیل است و عربستان سعودی همیشه به دنبال تخریب پاکستان هستند، در گذشته آل سعود می‌خواست با تفرقه مذهبی امنیت پاکستان را برهم بزند اما اکنون میخواهد پاکستان را در جامعه بین الملل تخریب کند.

دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان گفت: سیاست های مستقل داخلی و خارجی نماد یک نظام خودمختار است و پذیرفتن مداخله بیگانه در سیاست خارجی و داخلی کشور خیانت بزرگی نسبت به اهداف بنیانگذار پاکستان است و فشارهای خارجی و داخلی در سیاست داخلی کشور تهدید بزرگی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha