دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
غذاخوری در کاردیف، در روز کریسمس به بی خانمان ها غذارسانی کرد

حوزه/ غذاخوری حلال متعلق به یک مسلمان در شهر کاردیف، در روز عید کریسمس درهایش را به روی افراد نیازمند، مسن و آسیب پذیر گشود و غذای رایگان به آنان داد.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از 5pillarsuk، غذاخوری حلال «چیپس و ماهی» متعلق به مسلمانان در شهر کاردیف در ولز، به مناسبت ایام کریسمس به بی خانمان ها غذارسانی کرده و درهایش را به صورت رایگان به روی افراد نیازمند، مسن و آسیب بپذیر باز کرد.

غذاخوری «ویکتوریا فیش بار» از ساعت 12 تا 3 بعد از ظهر روز کریسمس درهایش را به روی مردم گشوده و به آن ها غذای گرم رایگان داد.

کارمند این غذاخوری حلال در فیس بوک نوشت: یک تیم از داوطلبان مسلمان تصمیم گرفتند که در روز کریسمس مغازه را باز کنند اما نه برای سرویس معمول هر روز. بی خانمانی در کاردیف رو به افزایش بوده و ما تصمیم گرفتیم اعضای تاثیرگذاری برای ایجاد تغییر در جامعه باشیم.

وی گفت:  از این رو در روز کریسمس 12-3 بعد از ظهر ، ما برای همه بی خانمان ها ، افراد مسن و آسیب پذیر باز خواهیم بود و به همه کسانی که می آیند ، وعده های غذایی رایگان ارائه می دهیم. ما می دانیم که همه افراد از داشتن یک غذای گرم و دلپذیر در خانه همراه با عزیزانشان بهره مند نیستند. برای همین نیز بسیار تلاش کردیم تا چنین تجربه ای را تا حدی برایشان ایجاد کنیم.

محمد نظاکت، صاحب غذاخوری در گفتگو با خبرنگاران گفت:  روز کریسمس برای مردم  اینجا یک روز ویژه است و من و تیم من تصمیم گرفتیم روز ویژه ای را با افراد بی خانمان بسازیم، زیرا در حال حاضر تعداد بیشتری از آنها وجود دارد. ما هم با آن ها از روز خود لذت می بریم. تیم من همیشه پشت سر من است و می خواهم به خصوص از آنها تشکر کنم.  

جواد فرزند محمد نیز ضمن ابراز نگرانی از افزایش بی خانمانی در شهر کاردیف گفت: واقعا قلب آدم را به درد می آورد. شما دسته ای از مردم را مشاهده می کنید که در مقابل مغازه های متروکه نشسته اند و احساس می کنیم که مسئولیت ماست که به آن ها کمک کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha