سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
صادقیه

حوزه / مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مدرسه علمیه خواهران صادقیه تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، مراسم عزاداری ام ابیهاحضرت فاطمه زهرا (س)، امروز با حضور طلاب و اساتید مدرسه علمیه خواهران صادقیه تبریز در حسینیه این مدرسه برگزار شد.

در این مراسم خانم زابلی استاد حوزه خواهران، به بیان ویژگی های رفتاری و  منش حضرت زهرا(س) پرداخت و شروع تمام بدبختی های جهان اسلام را جریان سقیفه عنوان کرد.

استاد حوزه خواهران تصریح کرد: تمام اتفاقات مربوط به شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را باید در سقیفه جستجو کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سیدحجت نبوی منش AE ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
    0 0
    با عرض سلام و عرضِ تسلیت خدمتِ مدیریتِ محترمِ سایت،وسرکارِ بزرگوار،خانم زابلی. همچنین عرض سلام وادب خدمتِ همه ی بانوانِ محترم،در مدرسه علمیه صادقیه در آب و هوایی از جنسِ حقیقت: تبریز.. لَعن الله قاتلیکِ وَلعن الله ظالمیکِ یا اُماه یا فاطمة الزهرا سلام الله علیها... مُولایمان شیخُ الأمه رئیس و بزرگ مکتب تَشیع،این چُنین فرموده اند: که تا صبح قیامت،هر خونی که بر زمین ریخته شود،و هر ظلم و خیانت و پَلیدی در هرکجا و هر زمان انجام شود، آن دو ملعون،جبت و طاغوت. در گناهِ آن و در آن ظلم شریک هستند، طبق فرمایشاتِ معصومین علیهم السلام: بُنیان گزارِ ظلم و جور و بانیِ تمامِ ظلم ها و جنایاتِ در عالم،همان حرام زادگانِ پَلید و مَلعونی هستند،که در حق آل الله علیهم السلام ظلم و جفا و خیانت نودندو خدا و پیامبر صلی الله علیه وآله وسلم و همه اهل البیت علیهم السلام، آن ملعونین را لعنت کرده اند و میکنند و خواهند کرد. همچنین در تمامِ روایات و احادیث، به همه ی شیعیان و محبین و دوستانشان اینگونه فرموده اند که ازآن حرام زادگان و آن قومِ کثیف و اَتباع و انصار و طرفدارانِ جاهل و بی دینشان،انزجار و نفرت و بیزاری داشته باشیم،مبادا مشمولِ نفرینِ مادرِ سادات واقع شویم... این کمترین، خواستم از کلامِ حقیقت و نابِ شما در جلسه و مکتبِ علمی که به بزرگوارانِ درآن حوزه این حقیقت را مُتذکر شده اید،قدر دانی و سپاس کنم. اُمیدوارم در دنیا و آخرت،شما و همه ی شاگردانتان و همه ی مُحبین و دوستانِ اهل البیت علیهم السلام،و همه ی بستگانتان در تبریز و یا هرجایی دیگر بر رویِ این زمین، اُمیدوارم مشمولِ دعاهایِ مادرمان و شفاعتشان در 2دنیا قرار بگیرید،بخاطرِ بیانِ این حقیقت که با نقلِ آن از مکتب و حریمِ مُقدسِ امامت و ولایت،و مکتبِ اهل البیت علیهم السلام دفاع نموده اید.اَجر و پاداشِ شما با سَرور و بزرگِ بانووانِ جهان: سَیدتی و مولاتی فاطمه سلام الله علیها. برعُمرِ حرام زاده و شورایِ کثیفِ سقیفه و همه ی اَتباع و انصار و طرفدارانش تا صبحِ قیامت لعنت.. سلام و دُروودِ خدا و دعاهای مادرم فاطمه سلام الله علیها، نثارِ مدیریتِ محترمِ سایت،خبرگزاری رسمی آذربایجان شرقی،همچنین سرکارخانم زابلی،بانوانِ محترم در مدرسه علمیه صادقیه و همه ی مُحبین و دوستانِ حضرتش در سراسرِ جهان... بِدروود،یا علے مدد..