سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
حجت الاسلام ابوالفضل نجادی مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه:

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه با بیان اینکه کرونا ناکارآمدی سیستم پرادعای آمریکا را آشکار کرد، گفت: به رغم تحریم‌های ناجوانمردانه شیطان بزرگ علیه ایران اسلامی، وضعیت رسیدگی به بیماران مبتلا به کرونا و کنترل شیوع بیماری در کشور، رضایت‌بخش است.

حجت الاسلام ابوالفضل نجادی در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه تحریم‌ها نتوانست حرکت مبارزه با ویروس کرونا را متوقف کند، اظهار داشت: از اولین روزهای شیوع ویروس در ایران، رسانه های بیگانه و ضدانقلاب با بزرگنمایی و تشویش اذهان عمومی به دنبال ناامنی روانی و ناتوان جلوه دادن مسئولان در برابر مبارزه با کرونا بودند.

مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه در ادامه گفت: برخورد مغرضانه و سفارشی شبکه های فارسی زبان با پخش اخبار کرونا در ایران، به دنبال القاء این نکته بودند که منشأ آن کشور ما بوده، گر چه این شیطنت مسبوق به سابقه است.

وی گفت: سکوت شبکه های ضدانقلاب در خصوص تلفات کرونا، خرید اسلحه در فروشگاه های آمریکا و صف‌های غذا در کشوری که مدعی رهبری جهان می باشد، جای تأمل است.

حجت الاسلام نجادی بیان کرد: شیوه نابسامانی ترامپ در اداره امور کشورش و نحوه برخورد با مبتلایان کرونا، وضعیت بحرانی در بیمارستانها و ناامنی کادر پزشکی، پرستاری در آمریکا، خبر از ضعف مدیریت در شیوع ویروس را دارد.

 مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه با بیان اینکه کرونا، ناکارآمدی سیستم پرادعای آمریکا را آشکار کرد، ادامه داد: برغم تحریم‌های ناجوانمردانه شیطان بزرگ علیه ایران اسلامی، وضعیت رسیدگی به بیماران مبتلا به کرونا و کنترل شیوع بیماری در کشور، رضایت‌بخش است.

حجت الاسلام نجادی خاطرنشان کرد: آنچه که قابل باور برای غربزدگان سرسپرده داخلی نیست، اینکه تا بدانجا رئیس جمهور آمریکا در مقابل کرونا دچار سردرگمی و کنترل اوضاع شده که دست به دزدی ماسک های خریداری شده سایر کشورها زده است.

وی گفت: وضعیت بغرنج مردم آمریکا در سونامی کرونا، حاصل بی تدبیری رؤسای جمهور در آتش افروزی و راه اندازی جنگ های خاورمیانه و ترویج تروریستم که از مالیات شهروندان آمریکایی هزینه می شود.

مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه در پایان اظهار داشت: گرچه مردم با فرهنگ ایران اسلامی در کمک به همنوعان خود براساس وظیفه انسانی خود غفلت نکرده‌اند، اما با اشاره رهبری معظم در «رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه»، جلوه‌هایی از ایثار را به نمایش گذاشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha