دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
تصاویر/ حضور گروه جهادی بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان در مبارزه با کرونا

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: در حال حاضر گروه های جهادی متشکل از طلاب، بسیجیان و... در سطح شهرستان بیجار در حال کمک رسانی به خانواده های کم برخوردار و نیز ضدعفونی معابر عمومی هستند که این اقدامی ارزشمند و انقلابی است.

به گزاش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی ظهر امروز در دیدار امام جمعه شهرستان بیجار، گفت: متاسفانه با ورود کرونا مدارس علمیه در سراسر کشور به تعطیلی کشیده شده اند که همین امر اگر مدیریت نشود می تواند زیان های بسیاری در بحث آموزش وارد کند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: در این مدت سعی و تلاش بسیاری از سوی اساتید حوزوی برای استمرار مباحث آموزشی صورت گرفته است و در برخی از مدارس علمیه استان کردستان نیز در این زمینه موفقیت هایی داشته ایم، لذا با توجه به نامعلوم بودن زمان پایان این اپیدمی در کشور باید تمام سعی خود را برای آموزش طلاب داشته باشیم.

وی عنوان کرد: خوشبختانه طلاب و روحانیون کشور به ویژه استان کردستان در بحث مقابله با کرونا، با تشکیل گروه های جهادی خدمات بسیار ارزشمندی به مردم و جامعه داشته اند که این قابل تقدیر می باشد.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: در حال حاضر گروه های جهادی متشکل از طلاب، بسیجیان و... در سطح شهرستان بیجار در حال کمک رسانی به خانواده های کم برخوردار و نیز ضدعفونی معابر عمومی هستند که این اقدامی ارزشمند و انقلابی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha