شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
امام جمعه آران وبیدگل

حوزه/ امام جمعه آران و بیدگل با بیان اینکه کار خیر و خداپسندانه کمک به نیازمندان نباید اختصاص به ماه مبارک رمضان داشته باشد، گفت: بر اساس فرهنگ شیعه کمک به نیازمندان باید در تمام زمان ها تداوم یابد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی جوینانی در حاشیه رزمایش مواسات و کمک مومنانه در ستاد نماز جمعه آران و بیدگل با تقدیر از تلاش مسئولین و خیربن برای تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب، از توزیع 4 هزار بسته غذایی در نیمه ماه مبارک رمضان همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) بین نیازمندان شهرستان آران و بیدگل خبرداد و گفت: قطعا براساس فرمایشات مقام معظم رهبری توزیع بسته های معیشتی در تمام ایام سال بین نیازمندان باید تداوم یابد.

امام جمعه آران و بیدگل با بیان اینکه کار خیر و خداپسندانه کمک به نیازمندان نباید فقط  اختصاص به ماه مبارک رمضان داشته باشد، ابرازداشت: براساس فرهنگ شیعه کمک به نیازمندان باید در تمام زمان ها تدوام داشته باشد.

وی به رتبه اول ایثارگری شهرستان آران و بیدگل به نسبت جمعیت در سطح کشور اشاره کرد و گفت: همانطور که این شهرستان در تمام عرصه های  انقلاب پشتیبان نظام و رهبری بوده اند، قطعا در این آزمون الهی نیز سربلند بیرون خواهند آمد.

حجت الاسلام سلیمانی در پایان با طلب مغفرت برای متوفیان کرونایی، گفت: برای بازمندگان این عزیزان صبر جمیل از درگاه ایزدمنان  مسئلت دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha