چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
مدیر کل بهزیستی استان قم

حوزه/ مدیرکل بهزیستی استان قم از توزیع هزار و ۸۶۰ سبد غذایی بین مددجویان بهزیستی با حمایت بیوت مراجع عظام، علما و خیرین خبر داد.

مهدی پهلوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با بیان این‌که پویش همدلی مؤمنانه در راستای کمک به مددجویان بهزیستی راه افتاده است، اظهار داشت: در همین راستا شاهد کمک‌های بیوت مراجع، علما و خیرین بودیم که با کمک‌های خود موجب شدند تا بتوانیم بخش کوچکی از نیازهای مددجویان را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: حضرات آیات وحید خراسانی و سبحانی حمایت ویژه‌ای از این طرح داشتند که به‌ نوبه خود از ایشان تقدیر و تشکر می‌کنم.

 پهلوانی بیان داشت: سبد غذایی شامل روغن، برنج، تن ماهی، ماکارونی و... بود که بین خانواده‌های تحت پوشش توزیع شد.

وی تصریح کرد: همان‌طوری که قبلاً نیز اعلام کردیم همچنان توزیع غذای گرم و بسته‌های غذایی تا پایان ماه مبارک رمضان توسط اداره کل بهزیستی و مؤسسات خیریه و مراکز تحت نظارت سازمان بین جامعه هدف ادامه دارد.

مدیرکل بهزیستی استان قم با بیان این‌که سازمان بهزیستی طیف گسترده‌ای از نیازمندان، معلولین، سالمندان، زنان سرپرست خانوار، خانواده‌های معتادین و معتادین متجاهر را تحت پوشش قرار داده است، افزود: در همین راستا نیازمند حمایت جدی خیرین و شهروندان قمی هستیم تا بتوانیم خدمات بهتری را به مددجویان و نیازمندان ارائه بدهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha