جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
تصاویر شما/ طلاب جهادی پای کار مبارزه با ویروس کرونا

حوزه / امام جمعه جورقان گفت: از روز اول شیوع این ویروس در کشور و در استان همدان، جوانان، بسیجیان و طلاب جورقان با وحدتی مثال زدنی با یاری یکدیگر، اقدام به ضدعفونی سطح شهر و معابر مختلف کرده‌اند و این اقدامات تا کنون نیز ادامه دارد.

حجت‌الاسلام سلطانی امام جمعه جورقان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به شیوع ویروس کرونا، به اقدامات صورت گرفته توسط طلاب و جوانان جورقانی اشاره کرد و اظهار داشت: از روز اول شیوع این ویروس در کشور و در استان همدان، جوانان، بسیجیان و طلاب جورقان با وحدتی مثال زدنی و یاری یکدیگر، اقدام به ضدعفونی سطح شهر و معابر مختلف کرده‌اند و این اقدامات تا کنون نیز ادامه دارد.

وی افزود: گروه‌های جهادی به صورت محله به محله و کوچه به کوچه تمامی سطح شهر را به صورت روزانه و مرتب ضدعفونی می‌کنند و ان‌شاءالله تا ریشه کن شدن کامل ویروس کرونا، این خدمات جهادی به صورت مستمر انجام خواهد شد.

این استاد حوزه با بیان اینکه فعالیت طلاب جهادی با پشتیبانی دفتر امام جمعه در حال انجام است، گفت: در کنار اقدامات در حوزه ضد عفونی، توصیه‌های بهداشتی در قالب بروشورهایی در سطح شهر توزیع شده تا بتوانیم از طریق آگاه سازی از شیوع بیشتر این ویروس منحوس جلوگیری کنیم.

وی ضمن تقدیر از فعالیت جهادی طلاب و نیروهای جهادی در شهر جورقان، عنوان کرد: از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته می‌توان به توزیع بسته‌های غذایی و بهداشتی در بین مردم و حضور در مراکز درمانی و تقدیر از مدافعان سلامت نیز اشاره کرد.

امام جمعه جورقان در پایان خاطرنشان کرد: همچنین در رزمایش مواسات وکمک  مومنانه، مردم ولایتمدار جورقان همانند مردم سراسر کشور، با لبیک به رهبر معظم انقلاب به یاری همنوعان خود که با شیوع این بیماری با مشکلاتی مواجه شده اند، شتافتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha