دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/کارگاه تولید دستکش، ماسک و لباس پزشکی توسط قرارگاه جهادی طلاب اصفهان

حوزه/ رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان، با اشاره به فعالیت ۲۰۰ موکب اربعینی برای تولید اقلام بهداشتی، گفت: از ابتدای شیوع کرونا در استان تا ۱۰ خرداد، قریب به ۲۰۰ موکب اربعینی در خصوص ارائه خدمات بهداشتی به مردم فعالیت می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌ سید محمود موسوی، رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به اقدامات این ستاد در مبارزه با ویروس کرونا، اظهارداشت: از ابتدای شیوع کرونا در استان تاکنون، قریب به ۲۰۰ موکب اربعینی در خصوص ارائه خدمات بهداشتی به مردم فعالیت می‌کنند.

وی برپایی کارگاه‌های تولید لوازم بهداشتی را یکی از خدمات مواکب‌ اربعینی فعال در جریان مبارزه با کرونا عنوان کرد و افزود: ۱۴۹ کارگاه در نقاط مختلف استان به‌منظور تهیه ماسک، ژل و لباس‌های بهداشتی فعال بوده و ۴ هزار و ۴۱۷ نفر در کارگاه‌های تولید ماسک و لباس‌های بهداشتی مشغول به فعالیت می‌باشند.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به طبخ غذای گرم برای خانواده‌های نیازمند و محروم، گفت: تعداد ۴۶ هزار و ۵۵۰ پرس و تهیه و توزیع بسته‌های مواد غذایی به تعداد ۶۹ هزار و ۵۳۹ بسته از جمله خدمات این مواکب از ابتدا تاکنون بوده است.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان، در پایان اظهارداشت: چنانچه این وضعیت ادامه پیدا کند این خدمات‌رسانی‌ها نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha