سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: تا این لحظه تصمیمی دال بر نحوه فعالیت های آموزشی ترم دوم تحصیلی به صورت حضوری یا مجازی به ما اعلام نشده است.

حجت الاسلام سیدموسی محمودی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان عنوان کرد: در حال حاضر بیش از ۴۰ طلبه در مدرسه سفیران هدایت بیجار مشغول تحصیل هستند که خوشبختانه از نظر کیفی جزو طلاب خوب و باهوش استان محسوب می شوند.

وی ادامه داد: ترم تحصیلی اول همراه با وضعیت خاص و ویژه کرونا بود و همین امر تغییرات بسیاری در بحث کمی و کیفی تحصیل طلاب مدارس علمیه کشور به دنبال داشت. ان شاء الله بعد از ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی یعنی ۲۳ بهمن ماه ترم دوم تحصیلی طلاب مدرسه سفیران هدایت بیجار آغاز می شود.

حجت الاسلام محمودی به نحوه برگزاری ترم تحصیلی دوم مدرسه سفیران هدایت بیجار اشاره کرد و بیان داشت: تا این لحظه تصمیمی دال بر نحوه فعالیت های آموزشی ترم دوم تحصیلی به صورت حضوری یا مجازی به ما اعلام نشده است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار تصریح کرد: تصمیم در این باره منوط به نظر مدیریت استان و ستاد مبارزه با کرونای شهرستان می باشد و تصمیمی که ابلاغ شود برای ما لازم الاجراست.

وی در پایان گفت: امیدواریم که روز به روز شاهد فروکش کردن شیوع کرونا در سطح کردستان باشیم تا ان شاء الله ترم بعدی به صورت حضوری طلاب در این مدرسه حضور پپدا کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha