جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
علیرضا کاشی زاده

حوزه/ مدیر فنی و مهندسی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها گفت: روند طراحی معماری، سازه، تأسیسات مکانیکی و برقی برای اصلاح سطح کیفی وضع موجود و افزایش دو برابری ظرفیت وضوخانه‌ها، حمام‌ها و آبخوری‌ها در شبستان نجمه خاتون سلام‌الله علیها به پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی رسیده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه،علیرضا کاشی زاده در گفت‌وگویی اظهار کرد: در راستای طرح جامع حرم مطهر و ارائه خدمات شایسته به زائران و مجاوران معزز بررسی‌های میدانی با رویکرد ارتقای سطح کمی و کیفی وضوگیری‌ها، حمام‌ها، آبخوری‌ها و سرویس‌های بهداشتی حرم مطهر انجام شد.

وی ادامه داد: بر اساس این مطالعات، ایجاد دسترسی جدید و استقرار پله برقی برای تردد آسان به شبستان حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام سبب افزایش حضور زائران گرامی در شبستان شده است و بدین سبب مقرر شد طراحی معماری، سازه، تأسیسات مکانیکی و برقی برای اصلاح سطح کیفی وضع موجود و افزایش دو برابری در ظرفیت سرویس‌های بهداشتی، وضوگیری‌ها، حمام‌ها و آبخوری‌ها انجام شد.

مدیر فنی و مهندسی آستان مقدس افزود: با یاری خداوند متعال عملیات اجرایی در سال ۱۳۹۹ آغاز شد و در حال حاضر به پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی رسیده است که این خدمات جدید به زودی مورد استفاده زائران محترم قرار می‌گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است این تلاش ها مورد رضایت خداوند متعال و عنایت خاص حضرت فاطمه معصومه علیها سلام قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha