دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
کد خبر: 956571
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱
شماره (۶۶۶) افق حوزه

حوزه/ ششصد و شصت و ششمین شماره «هفته نامه افق حوزه» با مطالب متنوع و جذاب علمی، فرهنگی و اخبار سیاسی و اجتماعی به ضمیمه چهارمین شماره از ویژه نامه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ با عنوان«شکوه حضور» منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،ششصد وشصت و ششمین (۶۶۶) شماره «هفته نامه افق حوزه» با مطالب متنوع و جذاب علمی، فرهنگی و اخبار سیاسی و اجتماعی به ضمیمه چهارمین شماره از ویژه نامه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ با عنوان«#شکوه_حضور» منتشر شد.

برخی از مهمترین اخبار حوزوی و سیاسی اجتماعی داخلی و بین الملل که در این شماره از هفته نامه افق حوزه منتشر شده،‌ امام خامنه ای در واکنش به اظهارات یک مسئول دولتی/ نه به دیپلماسی انفعالی؛ آیت الله العظمی صافی گلپایگانی/ نامزد های ریاست جمهوری باید برای عظمت و مصلحت نظام برنامه داشته باشند؛آیت الله سعیدی/  انتشار فایل صوتی وزیر خارجه در راستای جنگ نرم دشمن است؛ مدیر حوزه های علمیه / دو رکن بیشتر وجود ندارد؛ میدان و فرماندهی میدان؛ آیت الله رجبی / آسیبهای فضای مجازی ناشی از سهل انگاری و عدم عزم جدی برای ساماندهی است؛ سیدمصطفی میرباباپور / «طرح ولایت» به‌مثابه الگویی برای «فلسفه دین اسلامی»؛حسن رحیم پور ازغدی / ملاکهای قرآنی برای دولت و دولتمردان؛ و... می باشد.

دانلود و مشاهده نسخه PDF

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha