سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
مرتضی حیدری فرماندار قم

حوزه/ فرماندار قم گفت: شیوه نامه های بهداشتی روز انتخابات، زیر نظر ناظران بهداشتی رصد می‌شود.

مرتضی حیدری در حاشیه جلسه آموزش نمایندگان فرمانداری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به تصمیم برای حضور ناظران بهداشتی در صندوق اخذ رای گفت: در انتخابات امسال ۷۲۰ ناظر بهداشتی برای اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی مستقر خواهند شد.

وی از آموزش هزار و ۲۰۰ نفر از نمایندگان فرمانداری در ۷۲۰ صندوق اخذ رای خبر داد و افزود: پیش بینی شده است در شعبی که جمعیت بیشتری حضور می‌یابند ۲ نفر نماینده فرماندار شوند.

فرماندار قم در خصوص داوطلبان نهایی شوراهای شهر و روستا گفت: هیئت‌های نظارت پس از رسیدگی به شکایت داوطلبان معترض و نهایی شدن داوطلبان، اسامی آن‌ها را به ستاد مرکزی انتخابات اعلام کرده و پس از قطعی شدن اسامی داوطلبان اعلام می‌شود.

وی درخصوص تغییر حوزه انتخابیه داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری گفت: داوطلبان تا تاریخ ۱۳ خرداد ماه فرصت دارند نسبت به تغییرحوزه انتخابیه خود اقدام کنند و تاکنون حجت الاسلام رجبی  به حوزه تهران منتقل شدند و حجت الاسلام مهدی نکویی و حجت الاسلام احمد دانش زاده به حوزه انتخابیه قم انتقال یافتند.

حیدری در خصوص اعلام اسامی مسئولان و محل ستادهای داوطلبان ریاست جمهوری در شهر قم گفت: تاکنون ۳ داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در این خصوص اقدام کرده اند و در صورتی که ستادی بدون معرفی مسئولان تبلیغات نماید، برابر قانون برخورد می‌شود.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha