دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه / امام جمعه بناب گفت: انتخابات نمایش قدرت ملت است و از آحاد مردم می خواهم هوشیار باشند، چراکه ظاهرسازی ها و تفرقه افکنی ها هدفمند است و نهایتِ این هدف، استثمار نو است لذا اگر انتخاب نکنیم، برایمان انتخاب خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی باقری بناب، امروز در مراسم گرامیداشت رحلت معمار کبیر انقلاب، امام خمینی(ره) که در بناب برگزار شد، گفت: امام خمینی(ره) مصداق جامعی از علم و عمل، فقاهت و عرفان، جهاد و شهامت بود.

امام جمعه بناب افزود: امام خمینی (ره)، شخصیتی تاریخی بودند که با گذشت زمان برکات آن بزرگ مرد و انقلاب اسلامی روشن شده و خواهد شد.

وی، امام خمینی (ره) را سرآغاز تحولاتی تاریخی دانست که اثرات آن جهان شمول گشته است و در عصر حاضر، خیزش مستضعفان و آزاده گان جهان،الگو گرفته از ایشان است، چرا کهعملا قدرت نهفته در دل ملت های مستضعف را بیدار و نگرشی نو حاکی از «سهیم بودن هر انسانی در آینده سیاسی و حکومتی خود» را عیناً به تصویر کشید.

امام جمعه بناب، دوران قبل از انقلاب را تجسمی از بردگی نوین خواند که به ملت ها باورانده بودند سرنوشت سیاسی کشورشان به دست ابرقدرت هاست.

وی، دلیل حساسیت امروز کشورها روی ایران را تبدیل کشورمان به مهد استکبار ستیزی و حمایت از مستضعفان دانست و گفت: اگر امروز آزادگان و مستضعفان جهان، به این باور رسیده اند که صاحب سرنوشت خویش هستند و قدرتی به نام آمریکا، پوشالی و نمایشی است، برگرفته از آرمان استکبار ستیزی انقلاب اسلامی است و صادر شدن این طرز تفکر به سرتاسر جهان، استعمارگران را به وحشت انداخته است.

امام جمعه بناب در خاتمه، انتخابات را نمایش قدرت ملت دانست و از آحاد مردم خواست هوشیار باشند، چراکه ظاهرسازی ها و تفرقه افکنی های دشمنان، هدفمند است و نهایتِ این هدف، استثماری نو بر کشورمان است لذا اگر انتخاب نکنیم، برایمان انتخاب خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha