سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
رونمایی از کتاب شهدا بندرعباس

حوزه/ ۱۰ عنوان کتاب مربوط به سیره شهدای هرمزگان که به همت حوزه علمیه خواهران بندرعباس تالیف شده بود، طی آیینی با حضور نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بندرعباس، حجت الاسلام عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در هرمزگان، در آیین رونمایی از ۱۰ عنوان کتاب پیرامون سیره  شهدای هرمزگان، با تقدیر از این حرکت ارزشمند حوزه علمیه خواهران بندرعباس گفت: حوزه علمیه خواهران بندرعباس فرمایش مقام معظم رهبری را که فرمودند "هر شهید یک نماد است "را به منصه ظهور گذاشت.

حجت الاسلام عبادی زاده افزود: اگر امروز شهید ابراهیم هادی در بین جوانان شناخته شده، به دلیل ترسیم و تدوین زندگی ایشان است که در این زمینه هنرمندان با هنرشان، اهل قلم با قلمشان و کسانی که خاطره گو و روایت گر هستند با روایتگری‌شان شهید هادی را به جوانان شناساندند.

وی ادامه داد: استان هرمزگان تعداد زیادی از این جوانان برومند را تقدیم اسلام و انقلاب کرده که هر کدام نماد یک عزت و افتخار بزرگ است.

امام جمعه بندرعباس تاکید کرد: نیاز است این حرکت حوزه علمیه خواهران تبدیل به نهضت معرفی شهدا شود؛ چراکه در هرمزگان حدود ۱۵۰۰ شهید داریم که باید به تعداد آنها اثر فاخز هنری-ادبی تولید و به مردم معرفی شود.

حجت الاسلام عبادی زاده بیان داشت: شهدا چراغ فروزان و راهنمای راه هستند که امیدوارم روزی برسد که کلکسیونی از زندگی نامه شهدای کشورمان داشته باشیم.

وی  افزود: امیدوارم این حرکت به عنوان یک حرکت موثر در کشور الگو شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha