دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
روشنا

فراخوان دومین رویداد نوآوری های اربعینی روشنا با شعار «دوباره اربعین، دوباره زندگی»، سه ماه مانده به اربعین حسینی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، این رویداد در تلاش است با فضاسازی فکری و احساسی نسبت به پدیدة عظیم اربعین با توجه به وقفه یک ساله، ظرفیت مردمی را در ایده‌پردازی نسبت به آن فعال نماید.

این رویداد نوآوری که با محوریت مرکز نوآوری و اندیشکده راهبردی اربعین دانشگاه امام صادق (ع) و با حمایت کمیته آموزش و فرهنگ ستاد اربعین برگزار می‌شود، به دنبال شناسایی، رشد و پروش، رقابت و حمایت از اجرای ایده‌های خلاقانة اربعینی است.

بنابر این گزارش، این رویداد بر اساس چهار محور موضوعی اصلی ۱-اربعین نورانی، ۲-اربعین الهام‌بخش، ۳-اربعین شیرین و ۴-بخش ویژه با عنوان ‌بازگشت به اربعین برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای آشنایی بیشتر با محورهای موضوعی رویداد می‌توانند به فراخوان این رویداد مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است: در بخش ویژه‌ این رویداد با عنوان «بازگشت به اربعین» با توجه به عدم امکان حضور غیرعراقی‌ها در آئین عظیم اربعین سال گذشته و احتمال حضور در مراسم اربعین امسال، به دنبال آن است تا ایده‌های خلاقانه برای هر چه باشکوه‌تر بودن این حضور را دریافت کرده و آن‌ها را در مسیر رشد و اجرا قرار دهد.

دو تفاوت اصلی دومین رویداد روشنا با رویداد برگزار شده در سال گذشته توجه به مسائل و چالش‌های کنشگران و فعالان اربعین و برگزاری آن در سطح بین المللی است، ضمن آن که با برگزاری این رویداد در سطح بین المللی تلاش می‌شود که ظرفیت‌ایده‌پردازی‌ دغدغه‌مندان و علاقه‌مندان به اربعین در کشورهای مختلف فعال شود.

گفتنی است: در پایان این رویداد به تیم اول برگزیده مبلغ ۱۰ میلیون تومان، تیم دوم مبلغ ۵ میلیون تومان و به هر یک از تیم های سوم تا پنجم مبلغ ۲ میلیون تومان اهدا خواهد شد، همچنین سه تیم با انگیزه در مرحله اجراسازی ایده خود، حمایت ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار کسب خواهند کرد.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارائه ایده و طرح بر اساس مسائل کنشگران اربعین تا ۳۱ تیرماه ۱۴۰۰ با مراجعه به تارنمای رویداد به نشانی rowshana۴۰.ir جزئیات ایده و مشخصات تیم خود را ثبت نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha