شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
بازدید مدیر حوزه علمیه استان تهران

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین رحیمی صادق در راستای ارزیابی واحدهای حوزوی و به جهت تحقق کامل برنامه پنج ساله حوزه علمیه استان تهران، از دو مدرسه علمیه تهران بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در راستای بازدید از مدارس علمیه و ارزیابی واحدهای حوزوی و به جهت تحقق کامل برنامه پنج ساله حوزه علمیه استان تهران، حجت الاسلام و المسلمین رحیمی صادق مدیر حوزه علمیه استان تهران به همراه معاون آموزش استان طی دیداری چند ساعته از مدارس علمیه سفیران هدایت امام رضا(ع) و امام خمینی(ره) تهران به بررسی مسائل این دو حوزه علمیه پرداختند.

در این دیدار مدیر، معاونین و اساتید این مدارس علمیه در جلسه صمیمی نظرات، پیشنهادات و گزارشی از روند فعالیت‌های مدارس علمیه خود و مشکلات موجود ارائه و جهت حل آنها تصمیماتی گرفته شد.

در این جلسه حجت الاسلام عاشوری، معاون آموزش مدیریت حوزه، از نزدیک از عملکرد مسائل آموزشی این مدارس علمیه بازدید و در خصوص راهکارهای هر چه بهتر شدن آموزش در حوزه های علمیه به تبادل نظر در این خصوص پرداخته شد و نیز مدیر و معاون آموزشی این مدارس نیز با بیان نکات فابل تامل و ارائه پیشنهاداتی را مطرح کردند.

گفتنی است با تأکید مدیر حوزه علمیه استان بعد از برگزاری سلسله جلسات منطقه ای مدیران و معاونین آموزش مدارس علمیه، ظرف مدت ۲ ماه و تا قبل از شروع سال تحصیلی توسط تیم های ۲ نفره متشکل از مدیر استان و معاونین مدیریت حوزه علمیه استان، تمامی مدارس علمیه و مراکز تخصّصی از نزدیک مورد بازدید تفصیلی و ارزیابی عملکرد قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha