یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
روز خبرنگار

حوزه/ عضو انجمن مطالعات سیاسی حوزه، تقویت امید و بصیرت در جامعه اسلامی را رسالت امروز خبرنگاران برشمرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد ملک زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن تبریک ۱۷ مرداد، روز خبرنگار اظهار داشت: هفدهم مرداد یادآور رشادت ها و از خودگذشتگی شهید صارمی هاست که ان شاء الله خبرنگاران عزیز میهن اسلامی مان به این شهدای والامقام تأسی کرده و در همه حال دست از حقیقت جویی، تعهدمحوری و عدالت خواهی برندارند.

وی گفت: در برهه ی کنونی به خصوص ما باید در راستای اُمیدافزایی، احساس مسئولیت را در بین آحاد مردم نسبت به شرایط جامعه تقویت کنیم و این مساله یکی از رسالت های جدی خبرنگاران متعهد و انقلابی است و این که خودشان نیز البته در این باره پیش قدم باشند.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی همچنین افزود: در واقع آن چه از خبرنگار انتظار می رود این است که در راستای آگاهی بخشی به جامعه و ایجاد حساسیت و دغدغه لازم در بین مردم و مسئولان، واجد دو مؤلفه مهم تخصص و تعهد به طور همزمان باشد، به این خاطر که حقیقت جویی و تعهد محوری، شاخصه و مؤلفه مهم خبرنگار در تراز انقلاب اسلامی است.

وی اظهار داشت: در روزگاری که رسانه های غربی و صهیونیستی به دور از تعهد و حریت لازم به دنبال تأمین منافع سران استکبار جهانی هستند، خبرنگاران ایران اسلامی باید با صداقت، تعهد، وجدان کاری و تخصص بالا به گونه ای عمل کنند که فتنه ها و توطئه های رسانه ای دشمن خنثی و ناکام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha