دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
انتصاب مدیر گروه مسائل فقهی و حقوقی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی

حوزه/ رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در حکمی اسماعیل آقابابایی را به عنوان «مدیر گروه مسائل فقهی و حقوقی این پژوهشگاه» منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،حجت الاسلام والمسلمین نجف لک زایی در این حکم خطاب به اسماعیل آقابابایی آورده است:

به استناد بند «ب» ماده ۸ قانون جامع مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری و بنا به پیشنهاد رئیس محترم پژوهشکده فقه و حقوق،  به موجب این حکم، به مدت دو سال به عنوان مدیر گروه «مسائل فقهی و حقوقی» منصوب می‌شوید. توجه به مسأله محوری قطب های فکری - فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی، جامع‌نگری و توجه به بسته فعالیت‌های پژوهشی، کسب مرجعیت‎ علمی در حوزه پژوهشی مربوط ( از طریق اجرای کلان پروژه‌ها، برگزاری کرسی‌های تخصصی اعم از نظریه پردازی، نقد و نوآوری، تقویت تعامل علمی با موسسات علمی داخلی و خارجی و افزایش فعالیت های بین المللی) و پیگیری طرح‌ها و تکمیل پروژه‌ها و برنامه‌های ناتمام مورد تأکید است.

امید است با همکاری اندیشمندان و پژوهشگران کارآمد حوزه و دانشگاه، در دست‌یابی به اهداف پژوهشکده فقه و حقوق، تلاش لازم را مبذول نمایید. توفیق جنابعالی را ازخداوند متعال خواستارم.

در پایان برخود لازم می‌دانم از تلاش‌های ارزنده جناب آقای دکتر محمد صالحی مازندرانی در مدت تصدی این مسئولیت تشکر نمایم و از پروردگار متعال برای ایشان دوام توفیق و عزت روزافزون مسألت دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha