پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
صفایی

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: جلسات درون مجموعه ای و حتی خانوادگی در منزل داشته باشید و بر روی عمل به معروفات و نهی از منکرات به صورت شخصی و مجموعه ای کار کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزهاز بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، ظهر امروز در دیدار اعضای داخلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با بیان اینکه اگر چیزی بخواهد تأثیر گذار باشد باید دارای قدرت تأثیر باشد، اظهار داشت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر اگر بخواهد منکر را پیشگیری و معروف را نهادینه کند اول خود باید این شرایط را هم به صورت مجموعه ای و هم شخصی داشته باشد.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان باید به صورت مجموعه ای و شخصی آراسته به معروفات و پیراسته از منکرات باشد. در این زمینه لازم است جلسات درون مجموعه ای و حتی خانوادگی داشته باشید و بر روی عمل به معروفات و نهی از منکرات به صورت شخصی و مجموعه ای کار کنید.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه اولین آمر به معروف و ناهی از منکر خداست، تصریح کرد: شما به عنوان آمر به معروف و ناهی از منکر باید اول خودتان دارای این شرایط باشید تا بتوانید تاثیر گذار باشید.

امام جمعه بوشهر با تشکر از تلاش ها، کوشش ها و زحمات انجام گرفته در این ستاد، افزود: مسئولیت شما بسیار سنگین است و تا می توانید تلاش کنید تا کار به سرانجام برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha