شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
LQ9A4857.jpg

حوزه/ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در آیین شور عاطفه‌ها در سال تحصیلی گذشته بالغ‌ بر ۹۰ میلیارد ریال جمع‌آوری شد و پیش‌بینی ما برای امسال عددی بالغ‌بر ۱۸۰ میلیارد ریال است که ان‌شاءالله با حضور فعال و اثربخش خیرین محقق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، جمال شیبه، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)، امروز یکشنبه ۱۱ مهرماه ۱۴۰۰ در همایش شور عاطفه‌ها اظهار کرد: در آیین شور عاطفه‌ها در سال تحصیلی گذشته بالغ‌بر ۹۰ میلیارد ریال جمع‌آوری شد و پیش‌بینی ما برای امسال عددی بالغ‌بر ۱۸۰ میلیارد ریال است که ان‌شاءالله با حضور فعال و اثربخش خیرین محقق خواهد شد.

وی، با اشاره به کمک ۹۰ میلیاردی خیرین در قالب آیین شور عاطفه‌ها در سال گذشته، اظهار کرد: تاکنون ۸ هزار تبلت توسط خیرین خوزستانی در قالب پویش‌های کمیته امداد در بین دانش آموزان مناطق کم برخوردار خوزستانی توزیع شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) پل ارتباطی بین خیرین و نیازمندان جامعه است، توضیح داد: آموزش‌وپرورش، سازمان دانش‌آموزی، صداوسیما، سپاه، بسیج و مراکز نیکوکاری شرکای راهبردی مجموعه کمیته امداد در اجرای برنامه‌های عملکردی است.

شیبه در پایان گفت: رویکرد کمیته امداد در زیست‌بوم کرونایی تهیه تبلت و توزیع در بین دانش آموزان مناطق کم برخوردار است که تاکنون ۸ هزار تبلت تهیه و توزیع شده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha