یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه روز ملی مبارزه با استکبار پرچم برافراشته ای است که راه را به ما نشان می دهد، خاطر نشان کرد: این راه موجب شد که جوانان ما بیدارتر ،هوشیارتر و بابصیرت تر شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، امروز در مراسم یوم الله ۱۳ آبان خرم آباد با اشاره به اینکه روز ملی مبارزه با استکبار یعنی مردم ایران اجازه نمی دهند دشمنان بر سرنوشت آنها حاکم شوند، اظهار کرد: در این روز نقشه ها و توطئه های استکبار جهانی علیه ملت ایران روشن شد.

وی با اشاره به اینکه روز ملی مبارزه با استکبار پرچم برافراشته ای است که راه را به ما نشان می دهد، خاطر نشان کرد: این راه موجب شد که جوانان ما بیدارتر ،هوشیارتر و بابصیرت تر شوند.

امام جمعه خرم آباد با بیان ابنکه جمهوری اسلامی با تمام توان به اهداف و آرمان های خود ادامه خواهد داد، گفت: جمهوری اسلامی ایران هر طوری که صلاح بداند به حمایت از مظلوم خواهد پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تقدیر و تشکر از حضور حماسی و آکاهانه مردم ولایی لرستان در مراسم یوم الله ۱۳ آبان، افزود: امسال مراسم با هماهنگی و همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سپاه و ... برگزار شد که این حرکت نشان از همدلی و همراهی نیروهای انقلابی دارد .

وی در پایان با اشاره به اینکه همین انگیزه و اراده موجب همدلی نیروهای مسلح در شکست توطئه های دشمنان دارد، گفت: این حرکت ها موجب می شود ناو جنگی آمریکا را که می خواست نفتکش ما را به سرقت ببرد با شکست مواجه شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha