یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
قاسم زاده

قاسم زاده با بیان اینکه مردم ایران، گذشته را فراموش نمی کند و همیشه گذشته، چراغ راه آینده برای آنها خواهد بود گفت: آیین های ملی، انقلابی و دینی رمز پویایی و ماندگاری انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، علی قاسم زاده، پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت ۱۳ آبان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: آیین های همیشه نشانه هویت ملی است و تا زمانی که ملتی، آئین ملی، انقلابی و دینی دارد، آن ملت زنده بوده چرا که آئین ها رمز پویایی و ماندگاری یک جامعه است.

وی بیان کرد: یکی از آیین های ملی و دینی ما، آیین بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان است که امروز نقطه تلاقی سه اتفاق مهم تاریخی است که هر کدام از اتفاقات پیام خاص خود را دارد.

 شهردار اصفهان تصریح کرد: اینکه آیین ها و مراسم هایی چون ۱۳ آبان زنده و گرامی‌داشته می شود و با شورو نشاط برگزار شده، این مفهوم را دارد که ۱۳ آبان در ذهن جوانان و ملت ایران نقش بربسته است و مردم ایران حافظ ارزش ها و نظام انقلابی هستند.

قاسم زاده عنوان کرد: مردم ایران گذشته را فراموش نمی کند و همیشه گذشته؛ چراغ راه آینده برای آنها خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که وظیفه شهرداری در برابر تعظیم شعائر و این قبیل برنامه ها چیست، گفت: نقش شهرداری ها دربزرگداشت چنین ایامی، نقش تسهیل گری برای برگزاری هرچه بهتر خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha