سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر/ راهپیمایی۱۳ آبان در اصفهان

حوزه/ حجت الاسلام معتمدی با بیان اینکه روز ۱۳ آبان با جوان و نوجوان عجین شده است، گفت: جوان امروز مسئول فردای نظام خواهد بود، حمایت و اعتماد به جوانان، لازمه  تداوم دانش آموزان سال ۵۷ انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی، پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت ۱۳ آبان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یوم الله ۱۳ آبان، یک رویداد بزرگ انقلابی و استکبار ستیزی است.

وی با اشاره به اینکه روز ۱۳ آبان تحت عنوان روز دانش آموز نامگذاری شده که نماد بصیرت فوق العاده دانش آموزان در برابر رژِیم ستمشاهی است، گفت: عده ای از دانش آموزان در آن زمان به شهادت رسیدند و دوستان آنان ادامه دهنده راه انقلاب اسلامی شدند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد  اسلامی استان اصفهان افزود: ثبت یوم الله ۱۳ آبان در تاریخ انقلاب، نشانگر آن است که ظرفیت جوانان یک ظرفیت بالایی است.

وی افزود: جوان فکر پویا دارد، خلاق و توانمند است و امروز برای امتداد این موضوع و استمرار فعالیت جوانان، باید به جوانان اعتماد کنیم و آنها را باور کنیم و مسئولیتهای اجتماعی را به آنها واگذار کنیم.

حجت الاسلام معتمدی ابراز کرد: جوان امروز مسئول فردای نظام خواهد بود، حمایت و اعتماد به جوانان، لازمه  تداوم دانش آموزان سال ۵۷ انقلاب است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha