سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
میاندوآب

حوزه/ حجت الاسلام حسن زاده گفت: همه مسلمانان باید در مقابل خوی استکباری آمریکا بایستند و مقاومت کنند و متاسفانه شاهد هستیم که نماز جمعه برخی ممالک اسلامی از جمعه مکه و مدینه خاصیت ظلم ستیزی ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان غربی، حجت الاسلام حمید حسن زاده، امروز در اجتماع مردمی مبارزه با استکبار جهانی که در سالروز یوم الله ۱۳آبان در میاندوآب برگزار شد، با بیان این که ماهیت استکبار سلطه و چپاول اموال دولت و ملت ها و دخالت در امور آنهاست، اظهار داشت: آمریکای جنایتکار مصداق بارز استکبار جهانی است و سالیان سال است که این خوی در آمریکا وجود دارد و در کشورها به دنبال سلطه و استعمار است.

وی با بیان این که یوم الله ۱۳ آبان، روز تجلی آزادی و شجاعت و غیرت جوانان مومن و انقلابی و تجلی شعار هیهات من الذّله برگرفته از پیام عاشورا و قیام اباعبدالله الحسین(ع) است، اضافه کرد: ملت ایران در ۴۲ سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی ثابت کرده اند که پای آرمان های نظام و ارزش های اسلامی ایستاده اند و رمز پیروزی جمهوری اسلامی حرکت در مسیر و محور ولایت است.

امام جمعه میاندوآب با بیان این که همه ما باید گوش به فرمان ولایت بوده و از ایجاد دو قطبی و اختلاف در جامعه خودداری کنیم، ادامه داد: هر زمان پیرو ولایت فقیه بودیم و با اتحاد حرکت کردیم به پیروزی دست یافتیم و نیروهای جان برکف پاسداران انقلاب اسلامی بار دیگر روحیه انقلابی و شجاعت را به نمایش گذاشتند و شکست آمریکا را در دزدی نفت ایران در آب های دریای عمان را به دنیا نشان دادند.

وی افزود: اگر دوستی با آمریکا و رژیم صهیونیستی برای کشورهایی که به دنبال رابطه با آنها بودند، سود و منفعت داشت آنها باید امروز توسعه یافته ترین کشورها بودند اما هر روز بیش از گذشته شاهد خفت و خواری آنها هستیم.

حجت الاسلام حسن زاده با تصریح بر این که خوی آمریکا استکباری است و دست از این خصلت خود بر نخواهد داشت، گفت: کشورهای استکباری دائما به دنبال ایجاد فتنه در کشورهای دیگر هستند و کشورهای اسلامی نباید در مقابل این ها ساکت باشند و متاسفانه شاهد آن هستیم که برخی نماز جمعه های کشورهای اسلامی نظیر مکه و مدینه هیچ خاصیت ظلم ستیزی ندارند.

انتهای خ پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha