دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
کد خبر: 989046
۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
تصاویر/ دیدار استاندار قم با آیت الله اعرافی

حوزه/ دکتر بهرام سرمست با حضور در دفتر مدیر حوزه های علمیه در قم ضمن دیدار و گفت و گو با آیت الله اعرافی گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در استانداری قم ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،  دکتر بهرام سرمست با حضور در دفتر مدیر حوزه های علمیه در قم ضمن دیدار و گفت و گو با آیت الله اعرافی  گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در استانداری قم ارائه کرد.

آیت الله اعرافی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های صورت گرفته در این مدت سه سال در استانداری قم در سخنانی خطاب به دکتر سرمست گفت: نزدیک به سه سال شما در سمت استاندار قم مشغول به فعالیت بودید و این دوره به عنوان یک نگین زیبا در طول خدمت شما خواهد بود و من هم به عنوان یک طلبه و هم به عنوان حوزه از زحمات شما تقدیر و تشکر می کنم.

وی افزود: در مقوله مدیریت برخی مدیران فاقد یک نگاه بلندمدت و راهبردی هستند و برخی نیز این نگاه بلند و اندیشه راهبردی را دارند، اما در میدان عمل این اندیشه به ثمر نمی نشیند و برخی مدیران نیز هم دارای یک نگاه بلند و اندیشه راهبردی هستند و هم اینکه در مقام عمل نیز طرح های مهم خود را عملیاتی می کنند که خب شما در سمت استاندار قم این گونه بودید.

مدیرحوزه های علمیه در ادامه با اشاره به اینکه هرچقدر برای یک مومن کارها دشوارتر باشد از پاداش بیشتری نیز برخوردار خواهد بود گفت: اخلاص، ایثار و عشق به کار که باید در هر مدیری باشد در شما بود و با توجه به دشواری کارها و حوادث گوناگونی چون سیل، کرونا و برخی دیگر از حوادث اجتماعی  اما شما به کارها و فعالیت های خود ادامه دادید و ان شاءالله پیش خدای متعال نیز مأجور خواهید بود.

امام جمعه قم با اشاره به شناخت سردار شاهچراغی استاندار جدید قم از مسائل استان ابراز امیدواری کرد که وی بتواند به خوبی در خدمت استان قم و مردم شریف آن باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha