سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
صفایی

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تأکید بر تهیه و تنظیم نقشه توسعه دریایی و زمینی بوشهر، گفت: بندر بوشهر جزء بنادری در سطح کشور است که امکان توسعه دریایی دارد و این یک فرصت و فضای مناسب برای بسیاری از پروژه های دریایی در جهت جذب گردشگری و توسعه صیادی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، امروز در نشست با حسین حیدری شهردار بندر بوشهر، ضمن تبریک به شهردار جدید، اظهار داشت: امید داریم در مدیریت جدید شهرداری اشتباهات و توقف هایی که گذشته ایجاد شد در جهت توسعه شهر و مردم‌داری تصحیح شود.

امام جمعه بوشهر افزود: شهرداری جایی است که ارتباط مستقیم با مردم و فضای زندگی آنها دارد به همین خاطر مسئولیت بسیار سنگینی دارد که در رابطه با زیست بوم زندگی مردم یک فضایی پر از رفاه، عمران و پیشرفت دارای شاخص های فرهنگی و اجتماعی آماده کند.

وی بیان کرد: بوشهر یکی از زیباترین جغرافیاهای شبه جزیره ای در کشور را دارد که اگر یک نقشه بسیار علمی و دانش بنیان در این زمینه تهیه و سند راهبری آن تنظیم و تأمین اعتبارات و مدیریت منابع انسانی شود، شهر بوشهر می تواند در یک افق هشت سالانه به جایگاه در خور خودش دست پیدا کند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری ادامه داد: اگر در گذشته در مدیریت شهری بوشهر به صورت انقلابی، جهادی، دانش بنیان و دقیق عمل می شد، بوشهر خیلی فراتر از این بود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تأکید بر تهیه و تنظیم نقشه توسعه دریایی و زمینی شهر بوشهر، افزود: بندر بوشهر جزء بنادری در سطح کشور است که امکان توسعه دریایی دارد و این یک فرصت و فضای مناسب برای بسیاری از پروژه های دریایی در جهت جذب گردشگری و توسعه صیادی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha