سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
عبادي

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: نماز جمعه و مسجد جامع برای مردم است و در آن از مطالبات مردم خواهیم گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، مراسم تریبون آزاد، شامگاه دوشنبه ١٥ آبانماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در مصلی نماز جمعه بندرعباس برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در این مراسم اظهار کرد: دانشجویان ما امروز باید به یک مجموعه نقش آفرین در جامعه تبدیل شوند؛ چراکه پرچم مطالبه گری ها از مسئولین در دست دانشجویان است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: مسجد جامع بندرعباس تبدیل به پایگاهی برای تریبون آزاد برای دانشجویان خواهد شد؛ نقد های سازنده دانشجویان خطاب به مسئولین باعث بهتر شدن و شکیل امور می‌شود.

وی عنوان کرد: شجاعت و قاطعیت در بیان ایرادات باید ضمیمه هر مطالبه گری برای دانشجویان باشد، مطالبه گری هم میتواند فردی و هم اجتماعی باشد.

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: تشکل های دانشجویی ما امروز به عنوان نماد و نمود مجموعه های بسیجی مطالبه گر هستند که میتوانند به راحتی مطالبات خود را بیان کنند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ابراز کرد: اولویت بندی مطالبات بسیار مهم است، توجه به ظرفیت های موجود نیز بسیار دارای اهمیت است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده تصریح کرد: مطالبه گری نیازمند یک نقشه راه است، مطالبه گری ما باید هدفمند باشد، نقشه مهندسی فرهنگی کشور که به دستور مقام معظم رهبری ترسیم شد متاسفانه هنوز اجرا نشده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: نماز جمعه و مسجد جامع برای مردم است و در آن از مطالبات مردم خواهیم گفت؛ حلقه وصل مردم و مسئولین نماز های جمعه است، ان شاءالله که بتوانیم با عملکرد خود گوشه ای از مسائل مردم را حل کنیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha