چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
مدرسه علمیه خحضرت زهرا (س) سنجان

حوزه/ نشست فرهنگی- پژوهشی باموضوع "آسیب شناسی کاهش جمعیت" با مشارکت مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) سنجان و اداره اوقاف و امور خیریه استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، نشست فرهنگی پژوهشی باموضوع "آسیب شناسی کاهش جمعیت" با مشارکت مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) سنجان و اداره اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در سالن جلسات این مدرسه با حضور طلاب و با سخنرانی حجت الاسلام محمد ندیمی برگزار شد.

حجت الاسلام ندیمی، در ابتدا به نکاتی درباره اهمیت تولید نسل و محسنات آن از جمله بالا رفتن قدرت کشور در زمینه های مختلف و افزایش نسل شیعه اشاره کرد.

وی گفت: باید به این مسئله که «کاهش زاد و ولد سبب می شود در آینده هر جوان از چندین سالمند نگهداری کند»، توجه کرد و سازمانهایی مثل بسیج و خانه های بهداشت و همچنین افرادی مانند طلاب برای اقناع جوانان در زمینه فرزند آوری وارد عمل شوند.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: جلوگیری از سقط جنین‌های بی رویه به کمک مراجع قانونی، از بین بردن عوامل سبب ساز سقط جنین مثل غربالگری و کارهایی از این قبیل که موجب سقط می‌شود، تشویق جوانان به ازدواج به موقع، اقدام برای فرزند آوری و اقدام دولت برای از بین بردن موانع ازدواج می تواند در تولید نسل کشورمان نقش بسزایی داشته باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha