شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
طاهری

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در دیدار پرستاران با اشاره به نقش مهم آنان در تأمین سلامت جامعه به ویژه در دوران شیوع کرونا، آنها را در خط مقدم مقابله با این ویروس عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، به مناسبت فرا رسیدن میلاد پرستار واقعه عاشورا، حضرت زینب (س) و روز پرستار، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر، با حضور در بیمارستان حضرت قائم (عج) از پرستاران این بیمارستان تجلیل به عمل آوردند.

حجت‌الاسلام طاهری و هیئت همراه در ابتدای این مراسم ضمن دیدار با دکتر ادبی، رئیس بیمارستان حضرت قائم(عج) با اهدای پوستری با محتوای روایتی از پیامبر اکرم(ص) در مورد مقام شامخ پرستار و شاخه گل از وی تقدیر کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این دیدار با اشاره به نقش مهم پرستاران در تأمین سلامت جامعه به ویژه در دوران شیوع کرونا، آنان را در خط مقدم مقابله با این ویروس عنوان کرد.

در بخش دیگری از این مراسم، حجت‌الاسلام طاهری و هیئت همراه با حضور در بخش‌های مختلف بیمارستان ضمن دیدار با پرستاران با اهداء پوستری با محتوای روایتی از پیامبر اکرم(ص) در مورد مقام شامخ پرستار و شاخه گل تجلیل و قدردانی کردند.

گفتنی است، بیمارستان تخصصی حضرت قائم (عج) بوشهر، وابسته به نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

شهناز پولادی نائب رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر، خدیجه گرشاسبی رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر، جواد احمدی منفرد رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، سمیه آشوری رئیس هئیت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی و همچنین بانوان فعال قرآنی استان در این برنامه حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha