یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
نجلیل

حوزه/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: پرستاری از جانبازان این یادگاران هشت سال دفاع مقدس مجاهدت در راه خداست.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام حسن هنرمند به مناسبت گرامی داشت روز پرستار در دیدار از جانبازان و همسرانشان، گفت: همسران جانبازان دوشادوش مجاهدان در راه خدا هم در دوران دفاع مقدس هم پس از دوران دفاع مقدس مرهم زخم های مجروحیت بوده و با صبر و ایثار خویش خود مجاهدان فی سبیل الله هستند.

وی ادامه داد: شما با تأسی به حضرت زینب (س)، آن اسوه صبر و ایثار، پرستار ولایت و ارزش های عاشورا، توانستید مجاهدانه در کنار یادگاران هشت سال حماسه بایستید و خود اسوه های صبر و ایثار باشید.

حجت الاسلام هنرمند به مناسبت گرامی داشت روز پرستار ضمن دیدار از جانبازان ۷۰درصد دوران دفاع مقدس متین احمدی جعفری و محمد رضا سعادتی فردوئی و جانباز مدافع حرم محمد شریف حیدری، از همسران ایثارگر این جانبازان سرافراز تقدیر کرد.

خاطرنشان می شود: محمد رضا سعادتی در بهمن سال ۱۳۶۱ در منطقه فکه به درجه جانبازی رسید، جانباز متین احمدی جعفری در آذر ماه سال ۱۳۶۶ از ناحیه کمر مورد اصابت تیر دشمنان قرار گرفت و جانباز محمد شریف حیدری در بهمن سال ۱۳۹۲ در سوریه مجروح شد و به درجه جانبازی نایل گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha