چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام وحید هدایتی

حوزه/ معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار با اشاره به همزمانی ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار سلیمانی، گفت: حاج قاسم ارادت ویژه ای به فاطمه زهرا(س) داشت و هر ساله در این ایام مراسم های باشکوهی در منزل خویش برپا می کرد، بنابراین می طلبد که بخشی از برنامه های این ایام را معرفی شهید سلیمانی اختصاص دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام وحید هدایتی امروز در نشستی با جمعی از روحانیون طرح هجرت، مبلغین و طلاب مدرسه سفیران هدایت بیجار ضمن تسلیت ایام فاطمیه، اظهار داشت: تمام ظرفیت های مورد نیاز برای برگزاری عزاداری ها و برنامه های ایام فاطمیه در سطح شهرستان بیجار مهیاست.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: ایام فاطمیه بهترین فرصت برای بازخوانی سیره اخلاقی و اجتماعی این بزرگ بانوی جهان اسلام است؛ زنان مسلمان از حضرت فاطمه زهرا (س) برای سعادت دنیوی و اخروی خود الگوبرداری کند.

وی ادامه داد: روحانیون، مبلغین و طلاب در اشاعه سیره فاطمی و الگوگیری از سبک زندگی اسلامی حضرت زهرا (س)، ولایتمداری، فرزندآوری، همسرداری، احترام به والدین و دفاع از حریم ولایت و امامت تلاش بیشتری داشته باشند.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار در ادامه با اشاره به همزمانی ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، افزود: حاج قاسم ارادت ویژه ای به فاطمه زهرا(س) داشت و هر ساله در این ایام مراسم های باشکوهی در منزل خویش برپا می کرد، بنابراین می طلبد که بخشی از برنامه های این ایام را نیز به معرفی شخصیت جهادی و انقلاب شهید سلیمانی اختصاص دهیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha