چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
صفایی

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با تأکید بر اهمیت نقش زن در خانواده و اجتماع، هدف اصلی استکبار جهانی را زنان دانست و خاطرنشان کرد: در کل جمعیت بانوان، خواهران حوزه علمیه سنگر اول مقاومت در این تهاجم فرهنگی هستند. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، در ادامه سلسله نشست‌های نماینده ولی فقیه در استان با جوانان، امروز جمعی از جوانان و طلاب خواهر استان بوشهر همزمان به صورت حضوری و مجازی با حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری در این نشست با تأکید بر اهمیت نقش زن در خانواده و اجتماع، هدف اصلی استکبار جهانی را زنان دانست و خاطرنشان کرد: در کل جمعیت بانوان، خواهران حوزه علمیه سنگر اول مقاومت در این تهاجم فرهنگی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر پس از شنیدن گزارشاتی از فعالیت خواهران جهادی حوزه علمیه الزهرا(س) بوشهر در زمینه امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه شرعی است که ما همه ما باید بالمعروف نهی از منکر کنیم.

امام جمعه بوشهر فعالیت طلاب را ارزشمند دانست و افزود: در برابر تهاجمات و تخریب فرهنگی، دستگاه های ذی ربط اعم از وزارتخانه ها، استانداری و فرمانداری همگی مسئول هستند لیکن از وظایف قانونی خود مطلع نیستند، در چنین شرایطی حوزه علمیه آتش به اختیار عمل کرده و جای تشکر دارد.

در این نشست که در بستر فضای مجازی نیز به صورت آنلاین پخش می شد، چند تن از خواهران و برادران در رابطه با حوزه های مختلف مطالب و سئوالاتی را بیان کردند و در ادامه حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری به مسائل و پرسش های بیان شده پاسخ گفت.

در پایان این دیدار از جمعی از حافظان قرآن خواهر با اهدای لوح تقدیر و هدایایی توسط حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha