دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
تصاویر / تشییع پیکر شهید نیروی انتظامی استان با حضور امام جمعه قزوین

حوزه/ سردار گودرزی، با بیان اینکه شهدا راسخ القول و راسخ العمل هستند، گفت: باید با عمل به منویات مقام معظم رهبری و سیره شهدا، راه َآن بزرگواران را ادامه دهیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار احمد گودرزی، فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، امروز در یادواره ۵۰۰ شهید نیروی انتظامی که در مصلای الغدیر خرم آباد با اشاره به اینکه امنیت و آسایش امروز ما مرهون جانفشانی و خون مطهر شهدا است، اظهارداشت: شهدا دین بزرگی بر گردن همه ما دارند و باید با عمل به منویات مقام معظم رهبری و سیره شهدا، راه َآن بزرگواران را ادامه دهیم.

فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، با بیان اینکه خداوند در قرآن، تورات و انجیل وعده داده است که جای شهدا همواره در بهشت خواهد بود، خاطرنشان کرد: شهدا چراغ راه هدایت افراد جامعه بوده و افراد برای طی نمودن راه سعادت در زندگی باید عمل به سیره شهدا را الگوی خود قرار دهند.

سردار گودرزی با اشاره به اینکه در جامعه نسبت به شهدا معرفت وجود دارد،گفت: امروز نیز همه جوانان ولایی و انقلابی ادامه دهنده راه شهدا هستند و با صلابت در مقابل دشمنان می ایستند.

وی با بیان اینکه باب شهادت در جامعه باز است و جوانان این مرزوبوم در راه حفظ ارزش های اسلامی انقلابی تا پای جان ایستاده اند، افزود: فرهنگ ایثار و شهادت و نهادینه شدن این فرهنگ جز شعارهای لاینفک انقلاب اسلامی ایران است.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه نیروی های مسلح پرتوان در راستای حفظ امنیت در جامعه آماده جانفشانی هستند،اظهار داشت: امروز امنیت پایدار در کشور فراهم است، که این امنیت پایدار و روز افزون را مرهون خون مطهر شهدا و سربازان غیور این مرزوبوم هستیم.

سردار گودرزی تاکید کرد: در صورتی که اسرائیل جنایتکار و ایادی استکبار بخواهند دست از پا خطا کنند، در اولین روز از نبرد همه سربازان متجاوز را به خاک سیاه خواهیم نشاند.

وی در پایان یاد و خاطره شهیدان سید نورخدا موسوی، شهید رحمان پور دهقان و سایر شهدای نیروی انتظامی را گرامی داشت و گفت: استان لرستان استانی ولایی، شهید پرور و انقلابی است که جوانان این استان با شجاعت از مرزهای این سرزمین دفاع خواهند کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha