پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
ماموستا سیداحسن حسینی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج گفت: امروز جامعه ما نیازمند امر به معروف و نهی از منکر است و به فرموده رسول اکرم ترک این سنت باعث آسیب های بزرگی بر جهان اسلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا سیداحسن حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سنندج اظهار داشت: باید زمینه کاهش میزان بیسوادی در کشور را مهیا کنیم و ان شاء الله به زودی شاهد از بین رفتن کامل بیسوادی در مملکت باشیم.

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به سالروز شهادت سردار سلیمانی به دست ارتش تروریستی و جنایتکار آمریکا، گفت: شهید سلیمانی تمام ویژگی های یک مرد و انسان کامل همانند شجاعت، اخلاق مداری، گذشت، ایثار و... را داشتند و زندگی خویش را در راه این اهداف عالیه وقف کردند.

این عالم اهل سنت ادامه داد: امروز جامعه بشری با سرعت بسیار بالایی در حال توسعه است ولی نباید این پیشرفت ها ما را از یاد روز آخرت غافل کند.

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: کسانی که به نوعی دل به این دنیای فانی بسته اند تمام وقت و عمر خود را صرف خواسته های دنیوی می کنند و بی شک این گروه بیشتر از سایرین دچار گناه و معصیت می شوند.

ماموستا حسینی اظهار داشت: نباید تمام امید و آرزوهای خود را منحصر به این دنیای فانی کنیم، بلکه باید تمام کار و اعمال ما برای ساختن آخرتمان باشد.

این عالم اهل سنت در ادامه سخنان خود گفت: امروز جامعه ما نیازمند امر به معروف و نهی از منکر است و به فرموده رسول اکرم ترک این سنت باعث آسیب های بزرگی بر جهان اسلام خواهد شد.

امام جمعه موقت سنندج در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: باید مسلمین همواره احترام و حرمت همدیگر را نگه دارند زیرا اگر حرمت ها شکسته شود جامعه ما به سمت نابودی خواهد رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha