سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
تصاویر/ بازدید معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) از رسانه رسمی حوزه

حوزه/ معاون فرهنگی حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها با اشاره به رشد ارتباطات فرهنگی حرم با وزارت آموزش و پرورش در سال‌های اخیر گفت: تلاش می‌کنیم تا بتوانیم از بسترهای نرم افزاری این وزارتخانه برای ترویج معارف دینی بیشتر استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام مهدی احمدی در دیدار باقری مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با آیت‌الله سید محمد سعیدی که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد اظهار کرد: در سال‌های اخیر به بهانه شیوع ویروس کرونا ارتباط حرم مطهر با وزارت آموزش و پرورش رشد خوبی داشته است.

وی با اشاره به برگزاری جشن تکلیف ویژه دختران ۹ ساله و استقبال خوب وزارت آموزش و پرورش از این جشن تکلیف، گفت: امیدواریم در جشن تکلیف شده ام ۹ ساله که در فصل بعد در حرم مطهر انجام می گیرد باز هم شاهد همکاری وزارت آموزش و پرورش باشیم و بتوانیم از بسترهای نرم افزاری این وزارت خانه برای ترویج معارف دینی بیشتر استفاده کنیم.

معاون فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت، ادامه داد: جشن تکلیف آیینی است که تا آخر عمر دانش آموز در ذهنش باقی می ماند بنابراین هرچه باشکوه تر و بهتر برگزار شود تأثیر بیشتر بر ذهن افراد خواهد داشت.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم با همکاری وزارت آموزش و پرورش مانند جشن تکلیفی که برای دختران برگزار می‌شود برای پسران هم همین جشن را داشته باشیم و بتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha