دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
سردار غلامحسین غیب پرور

حوزه / جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی (ع) گفت: پی ریزی فتنه سال ۸۸ سال‌ها پیش از آن ریخته شده بود و به نوعی این فتنه ماحصل سالها دسیسه چینی دشمنان این نظام و انقلاب بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، سردار غلامحسین غیب پرور، امروز در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دیماه که در سنندج برگزار گردید، اظهار داشت: حماسه ۹ دی برای همیشه در تاریخ این انقلاب ثبت شده است.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی (ع) گفت: فتنه‌ای که در دیماه سال ۸۸ در ایران روی داد بالاترین و خطرناک‌ترین توطئه دشمنان علیه این نظام و ملت بود که اصل انقلاب و آرمان‌های آن را نشانه رفته بود.

وی اظهار کرد: پی ریزی فتنه سال ۸۸ سال‌ها پیش از آن ریخته شده بود و به نوعی این فتنه ماحصل سال‌ها دسیسه چینی دشمنان این نظام و انقلاب بود.

سردار غیب پرور با اشاره به اینکه در سال ۸۸ جفای بزرگی از سوی فتنه گران بر مردم وارد آمد، ادامه داد: در فتنه سال ۸۸ فتنه گران بهانه‌های فراوانی برای توجیه عمل ضد ملی خود مطرح می‌کردند که هیچکدام از استدلالات قابل ارزش نبود.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی (ع) با اشاره به اینکه در فتنه سال ۸۸ اهانت‌های بسیاری به ساحت سید الشهدا و ماه محرم شد، گفت: با وجود اینکه فتنه گران خود را در آستانه رسیدن به اهداف شیطانی خود می‌دیدند، اراده و بصیرت ملت ایران باعث گردید که ورق برگردد و سران فتنه و عمال آن ناکام بمانند.

وی در ادامه با اشاره به دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی به عنوان فرماندهی بزرگ و مردمی و انقلابی در دل تمام ایرانیان جای دارد.

سردار غیب پرور تاکید کرد: سردار سلیمانی ستاره‌ای درخشان در آسمان انقلاب است که منشأ خیر و برکات بسیاری برای ایران و جهان اسلام بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha