دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
مراسم

حوزه/ همزمان با سال‌روز شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت در دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در این مراسم که به همت دانشکده رسانه و ارتباطات دانشگاه ادیان و مذاهب و با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان ایرانی و غیر ایرانی در تالار امام موسی صدر این دانشگاه برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب به ایراد سخن پرداخت.

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب با اشاره به دوستی دیرینه خود با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی به معنای واقعی با نفس خود مبارزه کرد و این شهید والامقام هم سردار جهاد اکبر بود و هم سردار جهاد اصغر.
حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب ادامه داد؛ سردار سلیمانی انقلابی بودن و مردمی بودن را در حرف و عمل نشان داد و برای اعتلای اسلام و انقلاب و انسانیت گام برداشت و از هیچ کوششی در این راه دریغ نکرد و این شهید پرورش یافته مکتب اهل بیت (ع) به الگویی ماندگار در قرن حاضر و تمامی اعصار بدل گشت.
در ادامه این جلسه حیدر صهیود از فرماندهان حشدالشعبی و یکی از همراهان شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس به بیان خاطرات خود از شهدای مقاومت پرداخت.
این برنامه با شعرخوانی و مدیحه سرایی در رثای شهدای مقاومت ادامه داشت و در پایان کلیپ حماسه حضور مردم ایران اسلامی در وداع با شهدای مقاومت پخش شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha