سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی - امام جمعه خرم آباد

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه حوزه‌ها و مدارس علمیه و مساجد در استان‌ها به عنوان سرچشمه معارف اسلامی دینی محسوب می‌شوند، تصریح کرد: بی شک تبلیغ آموزه‌های دینی بدون تعامل دستگاه‌های دینی و فرهنگی بدون نتیجه خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم آباد در مصلی الغدیر گفت: تبلیغ آموزه‌های دینی و فرهنگی بدون تعامل با مراکز دینی آسیب‌های زیادی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه حوزه‌ها و مدارس علمیه و مساجد در استان‌ها به عنوان سرچشمه معارف اسلامی دینی محسوب می‌شوند، تصریح کرد: بی شک تبلیغ آموزه‌های دینی بدون تعامل دستگاه‌های دینی و فرهنگی بدون نتیجه خواهد ماند.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه مساجد در هر محله و منطقه‌ای محل تجمع نیروهای انقلابی و ارزشی هستند، خاطر نشان کرد: نماز جمعه و مساجد به عنوان قلب تپنده فرهنگی هر منطقه هستند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، انسجام آموزه‌ها و اصول دینی انقلابی را از کارکردهای اصلی نماز جمعه برشمرد و گفت: همه دستگاه‌های دینی و فرهنگی باید در راستای تحقق این مهم تلاش کنند.

وی با اشاره به دهه فاطمیه، دهه بصیرت و دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و سالگرد ارتحال آیت الله مصباح یزدی (ره) گفت: شرکت خودجوش مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی در مراسم عزاداری حضرت زهرا (س) و سایر مناسبت‌ها، نشان از عمق و ارادت مردم به خاندان اهل بیت (ع) و نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پایان با اشاره به شیوع ویروس کرونا و کاهش چشمگیر بستری‌ها و مرگ و میرهای کرونایی هم گفت: ما همچنان درگیر این ویروس هستیم و باید با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی تا مهار کامل این ویروس همت خود را به کار گیریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha