یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه / یادمان شهدای گمنام دانشگاه فرهنگیان کردستان با حضور نماینده ولی فقیه در استان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در مراسم افتتاح یادمان شهدای گمنام دانشگاه فرهنگیان کردستان، اظهار داشت: شهدا به نوعی میراث دار این انقلاب و نظام اسلامی هستند و خدمات این عزیزان است که امروز ایران اسلامی در این نقطه از اوج و اقتدار قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: مزار شهدای گمنام در نگاه اول دارای یک سادگی و صفای ویژه است، ولی در کنار این سادگی یک فضای معنوی و روح افزا حاکم می‌باشد.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی ادامه داد: حضور شهیدان گمنام در استان فرهنگی و شهیدپرور کردستان مایه خیر و برکت برای همه ما خواهد بود.

همچنین یحیی معروفی، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کردستان در این مراسم در سخنانی گفت: مایه مباهات برای این دانشگاه است که میزبان یک شهدای والامقام است و حضور این مزار باعث برکت برای دانشجویان و… خواهد بود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کردستان خاطرنشان کرد: سال گذشته این شهدای گمنام در محوطه دانشگاه فرهنگیان کردستان خاکسپاری شدند و امسال به همت دوستان و مسئولان توانستیم که یادمان این عزیزان را برپا کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha