پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
فرمانده سپاه مرکزی

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت عظیم بسیج در راستای تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، سردار محسن کریمی طی سخنانی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان مرکزی با اشاره به نامگذاری سالجاری به عنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم» اظهار داشت: مقام معظم رهبری در طلیعه سال جدید بر موضوعات اقتصادی تاکید داشتند که اجرای این مهم یک ضرورت است و تمامی دستگاه‌ها باید برای تحقق شعار سال پای کار باشند و همه ظرفیت‌ها بسیج شود.

وی افزود: در بسیج نیز طرفیت‌های بسیار مناسبی وجود دارد که بهره گیری از آن‌ها به طور قطع در جهش تولید این استان می‌تواند مؤثر واقع شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: همچنین در زمینه گیاهان دارویی در نزدیکی استان مرکزی پالایشگاهی ایجاد شده که سالانه بیش از ۱۳۰۰ تن گیاهان دارویی نیاز دارد.

وی بیان داشت: در دولت قبل به این مهم ورود کردیم که استقبال نشد و با روی کارآمدن این دولت نیز به مسؤولان ذیربط استانی یادآور شد که این مهم می‌تواند حداقل ۲ هزار اشتغال به همراه داشته باشد.

وی افزود: اکنون این ظرفیت موجود است و می‌توان به آن پرداخت و در راستای رونق و جهش تولید گام‌های موثرتری برداشت.

کریمی یادآور شد: همچنین بسیج سازندگی در حوزه ترویج کشاورزی و بخش تعاونی‌ها به ویژه تعاونی‌های دانش بنیان نیز می‌تواند منشأ اثر باشد.

وی افزود: در حوزه گردشگری نیز سازمان اردویی بسیج و بسیج سازندگی می‌تواند کمک‌های بسزایی داشته باشد که از این هفته این طرح تحت عنوان اردوهای هفت اقلیم کلید می‌خورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha