شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه / حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی در دیدار جمعی از خبرنگاران و جوانان دهگلان به بررسی مشکلات مردم این شهرستان پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، بعدازظهر امروز در دیدار با جمعی از خبرنگاران و جوانان شهرستان دهگلان که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در کردستان برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی اصحاب رسانه اظهار داشت: مشکلات مردم با نگاه مثبت برای پیگیری از مسئولان، شناسایی و احصا شود.

وی افزود: مشخص شود که چه کاری از دست مسئولان و منصوبان دولت سیزدهم در استان کردستان بر می‌آید که گره از مشکلات مردم باز کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان تصریح کرد: انتظار می‌رود که در کنار طرح مشکلات و انتقادات، راهکار نیز بیان شود تا روند رسیدگی و رفع دغدغه‌های مردم تسریع یابد.

وی در پاسخ به خواسته خبرنگاران مبنی بر بازدید میدانی از دهگلان و تداوم برگزاری این نشست‌ها به صورت سالانه یا هر شش ماه یک بار، عنوان کرد: به محض دریافت گزارش مکتوب مشکلات شهرستان، یک هفته بعد از دهگلان بازدید کرده و دغدغه‌های مردمی را نیز به گوش مسئولان مربوطه منعکس و پیگیری خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی گفت: هر سه ماه یک بار آمادگی برگزاری این نشست در راستای بررسی و پیگیری مشکلات شهرستان دهگلان را خواهیم داشت.

تجهیز بیمارستان، آسفالت جاده و راه‌های ارتباطی روستاها، تکمیل کتابخانه دستاورد سفر مقام معظم رهبری، ضرورت توجه به بخش کشاورزی منطقه لیلاخ و روستای کاکو که ظرفیت گلیم‌بافی را داشته، از جمله خواسته‌های خبرنگاران شهرستان دهگلان در این نشست بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha