شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
امام صادق

مراسم شهادت پیشوای ششم شیعیان حضرت امام صادق(ع) از سوی مراجع تقلید و علما در قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به مناسبت سالروز شهادت جانسوز ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام جعفر صادق(ع)، مجلس سوگواری با حضور علما، طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه، هیئات عزاداری و محبین خاندان عصمت و طهارت(علیهم السلام) و با سخنرانی وعاظ و مرثیه‌سرایی ذاکران اهل‌بیت (علیهم السلام) در بیوت مراجع و علما در قم برگزار می‌شود.

این مراسم در دفتر مقام‌ معظم‌ رهبری با سخنرانی آیت‌الله محسن اراکی و مداحی عباس حیدرزاده روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ساعت ۱۰:۳۰ در حسینیه امام‌خمینی(ره) واقع در خیابان شهداء (صفائیه) برگزار می‌شود.

مراسم عزاداری شهادت حضرت امام جعفرصادق(علیه‌السلام) در دفتر آیت‌الله العظمی جوادی‌آملی با سخنرانی و مداحی ذاکران آل‌محمد(علیهم‌السلام) روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰:٣٠ در خیابان شهداء (صفائیه)، کوچه ۱۹ برگزار می‌شود.

همچنین مراسم عزاداری شهادت جانسوز امام جعفر صادق(علیه السلام) در دفتر آیت‌الله العظمی نوری‌همدانی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌قمی و حجت‌الاسلام والمسلمین نظری‌منفرد و مداحی سیداحمد شمس و حاج رضا عاصی برگزار می‌شود.

این مراسم از روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۰ صبح به مدت دو روز در دفتر این مرجع‌تقلید واقع خیابان شهداء (صفائیه)، کوچه ۳۳ برگزار می‌شود.

همچنین مجلس سوگواری شهادت حضرت امام جعفرصادق(علیه‌السلام) با حضور مردم مؤمن قم در دفتر آیت‌الله العظمی مکارم‌شیرازی با سخنرانی و مرثیه‌سرایی ذاکران اهل‌بیت (علیهم‌السلام) روز شنبه ۱۵ اردیبهشت، ساعت ۱۱ صبح در مدرسه امام امیرالمؤمنین (علیه‌السلام) واقع در خیابان شهداء (صفائیه) برگزار خواهد شد.

مراسم عزای رئیس مذهب حقه جعفری امام جعفرصادق(علیه‌السلام) با حضور محبین آل‌مصطفی در دفتر آیت‌الله العظمی وحید خراسانی برگزار می‌شود.

این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌قمی و حجت‌الاسلام والمسلمین هاشمی‌گلپایگانی و مداحی انصاریان و میریزدی از روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت به مدت سه روز از ساعت ۱۰:۳۰ صبح در فاطمیه حضرت ولی‌عصر صاحب الزمان(عج) واقع در خیابان شهداء (صفائیه) آغاز شده است

انتهای‌پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha