شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
محمد رسول بهرامیان

حوزه/ مدرس و پژوهشگر فضای مجازی تصریح کرد: تضعیف غیرت دینی مردم از جمله اهداف کلیدی دشمن در بستر جنگ نرم است.

حجت الاسلام محمدرسول بهرامیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار تصویری مردم قم و به خصوص تأکید معظم‌له بر لزوم حفظ و تقویت غیرت دینی به عنوان عامل نجات کشور در بزنگاه‌های مختلف اظهار داشت: دشمن در شرایط کنونی یکی از اهداف اصلی‌اش همانا حساسیت زدایی از مردم جامعه ما و به ویژه نسل جوان نسبت به مباحث دینی است، چرا که می‌داند با وجود غیرت دینی ایرانیان، عملاً راه به جایی نمی‌برد.

وی افزود: در واقع یکی از مهم‌ترین اهداف دشمن در بستر جنگ نرم، تضعیف همین غیرت دینی است، کما اینکه مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر با اشاره به این مساله، اذهان عمومی و از جمله نخبگان و دغدغه مندان جامعه را متوجه اهمیت و ضرورت جهاد کبیر به معنای تسلیم نشدن در برابر دشمن کرده‌اند.

این پژوهشگر حوزوی همچنین گفت: با توجه به اینکه یکی از برنامه‌های دشمن در وهله کنونی، ناظر به حساست زدایی مردم و نسل جدید نسبت به اصول و مبانی انقلاب اسلامی همچون اصل حاکمیت دین خدا و و تسلیم نشدن در برابر دشمن مستکبر است، لذا وظیفه و رسالت ما در مقابل برنامه‌ها و اهداف دشمن، زمینه سازی برای تقویت غیرت دینی و بصیرت افزایی در جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: ما امروز در کوران یک جنگ شناختی – ادراکی آن هم به شکل ترکیبی قرار داریم که یکی از اهداف دشمن در این نبرد تمام عیار، تضعیف روحیه و نگاه انقلابی ملت همچنین، کمرنگ کردن امید به آینده است.

حجت الاسلام بهرامیان در خاتمه افزود: در این میان از جریانات انقلابی به خصوص جوانان مؤمن و کاربلد و باانگیزه انتظار می‌رود که در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری، خود را به خصوص در عرصه رسانه و فضای مجازی و فعالیت‌های مؤثر فرهنگی قوی کنند و به شکلی هدفمند و در سایه هم افزایی و انسجام به خنثی سازی توطئه‌های شوم دشمن بپردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha