جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسکن

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: خوشبختانه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه، مشارکت‌های مردمی استان لرستان و بسیج سازندگی در رسیدگی به مردم، عمران، آبادانی و محرومیت‌زدایی با هماهنگی کمیته امداد امام راحل، بنیاد برکت، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مستضعفان برگ‌های زرین و درخشانی در استان ثبت کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، امروز در مراسم افتتاح ۵۰۰ واحد مسکونی و کلنگ زنی ۳۰۰ واحد مسکونی توسط سپاه پاسداران در لرستان، گفت: امام راحل و مقام معظم رهبری در راستای رسیدگی به رفاه و معیشت مردم، کمیته امداد امام راحل، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بنیاد مستضعفان و بنیاد ۱۵ خرداد را تأسیس کردند و پس از آن سپاه پاسداران که به عنوان پاسداران انقلاب شناخته می‌شوند، هر کجا مردم و نظام جمهوری اسلامی نیازمند بوده به عرصه خدمتگزاری آمده است.

وی بیان کرد: در استان لرستان از گذشته خدمتگزاری به خوبی انجام شده و در دوره کرونا در عرصه رسیدگی به رفاه و معیشت مردم اقدامات خوبی انجام شد و در این راستا سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان به عنوان دبیر ستاد ساماندهی معیشت مردم بسیار خوب عمل کرد.

امام جمعه خرم آباد اظهار کرد: خوشبختانه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه، مشارکت‌های مردمی استان لرستان و بسیج سازندگی در رسیدگی به مردم، عمران، آبادانی و محرومیت‌زدایی با هماهنگی کمیته امداد امام راحل، بنیاد برکت، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مستضعفان برگ‌های زرین و درخشانی در استان ثبت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در پایان خاطرنشان کرد: عمق محرومیت‌ها اقتضا می‌کند که این خدمات با کمیت و کیفیت بیشتری ادامه پیدا کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha