سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
انتصاب مدیر تبلیغات اسلامی جم

با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر، امام جمعه، فرماندار و مسئولان شهرستان جم، آئین تکریم و معارفه رئیس تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آئین تکریم و معارفه رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جم، عصر سه شنبه با حضور حجت‌الاسلام محمد محمدی، امام جمعه جم و رؤسای ادارات و جمعی از روحانیون و مسئولان محلی در فرمانداری جم برگزار شد.

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات حجت‌الاسلام نوروزی، رئیس پیشین اداره تبلیغات اسلامی جم، حجت‌الاسلام سید حسین رضوی به‌عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این مراسم در سخنانی زمینه‌سازی گفتمانی برای حرکت مردم به سمت تمدّن‌سازی نوین اسلامی را یکی از رسالت‌های مهم سازمان تبلیغات در گام دوم انقلاب عنوان کرد.

حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری با اشاره به انتصابات اخیر رهبر معظم انقلاب، جوان گرایی را یکی از شروط موفقیت در دستیابی به اهداف تمدنی نظام اسلامی دانست.

وی ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند حجت‌الاسلام نوروزی در شهرستان جم، افزود: انتصاب حجت‌الاسلام رضوی در راستای جوان‌سازی ساختار سازمان تبلیغات اسلامی در کنار گسترش روحیه‌ی کار جهادی در کنار علمیت در سطح شهرستان‌هاست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر برخورداری از علم و تخصص، تجربه مدیریتی کافی و کار جهادی در عرصه تبلیغ را شروط مهم استفاده از طلاب در مناصب مدیریتی برشمرد.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha